قوانین و مقررات


نویسنده: mostafa darban hosseini... بازیدها: 46 - نظرات : 0 تاریخ: سه‌شنبه, 02 مرداد 03

1 - روش سیستم گسترش نماینده فروش وجذب مشتری ارجاعی بیمه عمر پاسارگاد از طریق بازاریابی ارجاعی (Referral Marketing) می باشد و هیچ گونه ارتباطی با بازاریابی شبکه ای ندارد. لازم به ذکر است با تمامی نمایندگان باشگاه که کار را به شکل دیگر انتقال دهند برخورد قاطع خواهد شد.

2 - شروع ماه کاری 21 ام هر ماه و پایان ماه کاری 20 ام ماه بعد می باشد . تاریخ واریز پورسانت ها حدودا 15ام ماه بعدی خواهد بود . فرضا اگر21ام خرداد تا 20 تیر را بازه ی ماه کاری در نظر بگیریم ، زمان واریز پورسانت حدودا 15 مرداد می باشد.

3 - در صورتی که در سال های بعد ، نماینده اقساط بیمه نامه ی خود را واریز و فیش آن را ارسال نکند ، دفتر کاری وی تا زمان واریز قسط مسدود خواهد شد و پورسانت مشتری های ارجاعی به وی تعلق نخواهد گرفت.

4- با توجه به زمان بر بودن بررسی فیش های واریزی ، در صورت تاخیر در پرداخت اقساط سال های بعد ، تا زمان بررسی فیش واریزی توسط کارشناسان ، امکان دریافت حق العمل برای شما فراهم نخواهد بود و هیچ گونه اعتراضی وارد نیست.بنابراین مستدعی است اقساط را در سررسید مشخص شده پرداخت نمایید و فیش واریزی را بلافاصله در سیستم بارگذاری نمایید.

 


نویسنده: mostafa darban hosseini... بازیدها: 46 - نظرات : 0 تاریخ: سه‌شنبه, 02 مرداد 03

وقت طلاست

طلا در اندوخته ی بیمه نامه ی مستمری توست